tisdag 21 juli 2009

Vackra män som skärmsläckare & på fleeceplädar

Jag har funderat på att göra som en väninna, som har Dano som skärmsläckare. Hon fnissar när hon berättar att hon tycker han är snygg. Hon behöver en snygg man att titta på när hon jobbar, säger hon.
Jag funderar dock på att prägla hans bild på en fleecepläd. Så jag kan svepa den omkring mig i höst, när jag sitter framför TV;n lediga kvällar och kollar på nån brittisk deckare, dricker ryskt te och har värmeljusen på.
Att använda vackra män som värmekälla är inte helt fel.
Att jag inte kom på det tidigare...
Är lite bakis idag, kanske därför jag är så kreativ.
Har skissat på en artikel och terrat en chef med krav på feedback på alla mina jobbförslag. Som om jag inte fått nog med feedback av honom...
Ringer HoP och jagar min tatuerare, för jag ska intervjua en kille med mycket speciella gaddningar och måste ha numret till en fotograf jag inte känner, som har tagit bilder på R i en tidning. På HoP är det fullt drag inför Ink Bash. Dit ska jag gå och lura i nån horny nyhetschef på TV4 att jag ska göra en LIVE MUSGADDNING!!!
Fan, vad det är roligt att lugga journalister...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar